Monday, June 13, 2011

Dugaan~

dugaan demi dugaan..
igt bile da selesai sume ok da..rupe2nye Allah s.w.t masih sayangkn aku ngn suami..
dugaan didunia senantiase mengiringi..=)
begini ceritanye~
aku telah melangsungkan perkahwinan pada 5.12.2009..taun ni klu ikut bln lom ag..tpi klu ikut taun da genap 2 taun aku mendirikan rumah tangga bersame suami tercinta..saya sayang suami saya~ *tibe2! heeee..
*lurv dis pic..^^

tpi smpai skang kami masih lom dikurniakan cahaya mate..
sape yg da kawen tpi xmo anak? klu ade pon 1% je kot kt dunia ni..
*cute kn baby ni..i wish i will hv one..hopefully ^^

klu mereka yg xnk anak tu..senang je kn dapat..siap buang2 lg..aishh..mereka x rse ape yg kami sume rasekn. =')

jauh di lubuk ati hanye tuhan je tau perasaan aku..aku tumpang gembira tgk kwn2 sedare mare yg bru kawen happy ngn ahli keluarge baru..tapi aku juga x leh lari dr perasaan cemburu..huhu

 *kiut kn sazzy preggy! npe aku pilih sazzy? cz die pon lmbt dpt baby..^^

secara positif nye aku selalu berfikir bahwa tuhan tu tau ape yg terbaek tuk kite..
aku juga telah dilimpahkan dengan pelbagai rezki len..rezki dunia..
manusiakn? mne penah puas dgn ape yg mereka ade..temasuk la aku..




*entri ini diiringi air mate ok! yg mengalir tnpe dipinta..T.T


2 comments:

Anonymous said...

Sabo heh tina... Maybe ko kena tunggu aku kawen kot.. Nnti baru leh kita ngandong sesama... Beranak sesama... Anak kita ge Smart Reader sesama.... Then ko bley tolong ambik anak aku blk skolah... :)

t-na said...

heee..sweet je ayat ko..terharu aku..tpi bab yg last skali tu 'ambik anak ko blk skolah' tu cm knpius..bkn ke aku pon kje ke..-__-'
eh! bkn ke driver ko tolong amik&anta anak aku ke? hahhhaa..

p/s-aku doakn ko dpt dato' leh hire driver..^^v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...